miercuri, 21 decembrie 2011

In jurul meu.

Astazi dupa mai multe zile in care am avut de rezolvat o problema la o institutie a statului, am mers incet si am observat pe cei din jurul meu. Ne indreptam cu pasi mari spre nebunie. Am observat cum fiecare se uita pe unde calca, ingandurat. Mai vezi cate un copil imbracat gros sa nu para ca e slab si nedezvoltat.
"Nu tati, maine mergi la after school dupa scoala", ii spunea un tata copilului lui. Sa imi fie cu iertare, dar e ca si cu vacile. Dimineata dai drumul vacii sa mearga la pascut impreuna cu vacile vecinilor. Ele astfel stau toata ziua impreuna si seara vin acasa. Dar problema e mult mai grava in profunzimea ei. Generatia "after school- stress" va fii o generatie nedezvoltata emotional ci numai inteligent (dar nu e o conditie). Parintele lucreaza cate 12-14 ore pe zi, vine acasa si nu mai petrece timpul cu copilul lui. Fiind stresat si copilul devine stresat. Adica preia ritmul de viata al parintilor. Mai tarziu adoptand acest stil si crezand ca altfel nu se poate. Daca de exemplu la Otv se tot vorbeste de vrajitoare, urmarind emisiune intens, ajungi sa crezi in ele. Acelasi principiu ca si la jocurile pe calculator. Iti place sa joci, nu te mai desprinzi de el.
Pacat ca se ajunge ca duminica sa iasa cu copiii in parc, si atunci copilul sa fie stresat de parinti, neputand sa se desfasoare. Sa se bucure. Viata e prea scurta, bucura-te de fiecare clipa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu