vineri, 6 ianuarie 2012

Tu chiar crezi ce spui?

 Imi place sa am prieteni care imi spun in fata ceea ce observa ca nu e bine la mine. Problema e ca atunci cand o spun, eu pot sa interpretez in mai multe moduri.
De exemplu mi s-a spus ca sunt capos. Eu pot sa interpretez: ca sunt incapatanat, ca am capul mare sau ca sunt destept. Primul lucru ma duc si ma uit in oglinda, par a nu avea capul mare e proportional cu restul corpului. Oare sunt incapatanat?!! sau doar nu vreau sa fac anumite lucruri ca nu imi fac placere?!!
Spun ca un om e incapatanat atunci cand e spre binele lui sa ia o pastila si el nu o ia. Dar de unde stiu eu ca e chiar bine sa ia pastila?!! Dumnezeu ne-a creat diferit, poate pastila ii face rau desi medicii spun ca ii face bine.
Stim ca tot ce e natural e bun pentru organism. De exemplu busuiocul, el este benefic pentru rinichi. Rozmarinul si el este bun pentru dureri de cap si nu numai.
Suntem intradevar incapatanati cand Dumnezeu ne spune sa nu incalcam poruncile cat si legea Sanatatii si noi o facem constient. De exemplu pot spune ca sunt incapatanat cand nu vreau sa ma impac cu vecinul meu.
Porunca spune clar: Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti.

Spui ca esti crestin dar esti crestin prin ceea ce spui?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu