joi, 2 februarie 2012

Batranete, minte multa?!!

O zi obisnuita de iarna: ger, ninsoare, zapada. Ajung la supermarket sa vad cu ce imi mai alimentez stomacul. Ma orientez repede si ajung la casa sa platesc. Acolo ce sa vezi. O doamna trecuta de a 2-a tinerete discuta mai aprins cu domnisoara de la casa. Motivul: doamna cumparase un bax de apa, dar problema era ca nu putea sa il urce sus sa fie scanat. "Domnisoara, nu pot sa urc baxul sus, am probleme cu spatele si nu am voie sa ridic"- pe un ton amenintator. Am luat baxul si l-am urcat sus la scanat. Desi in la rand mai erau barbati, dar stateau si priveau nestingheriti. Dupa ce am lasat baxul pe masa, am plecat la o alta casa sa platesc. Acum aparuse o alta problema: "domnisoara, acum cine imi da baxul jos?!! ca eu am probleme cu spatele si nu pot sa ridic". Pana am platit eu baxul a fost dat jos.
Ma intreb: Dar pana acasa cum il ducea?!!
Intamplarea aceasta darama mitul: o data cu batranetea vine si intelepciunea.
Doamne ai mila de noi, ca noi suntem prea lenesi sa mai si gandim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu