duminică, 13 mai 2012

Cu cine te identifici?

In plimbarea ce am avut-o azi, am intalnit in prima faza, un copil ce mergea pe role. Cred nu are mai mult de 10 ani. Ce m-a uimit la el a fost politetea lui. Desi eu mergeam fara sa ma incomodeze, el si-a cerut scuze ca ma deranjeaza. A mai mers cativa metri curios fiind sa stie cat e ceasul, politicos a vorbit: "ma scuzati ca va deranjez, imi puteti spune si mie va rog frumos, cat este ceasul?". Erau 3 domni, fiecare a scos telefonul sa se uite la ceas. Dupa ce i-au spus cat e ceasul, baietelul a multumit continuandu-si mai apoi drumul pe role.

Treceam pe langa Mc D., un baiat, de data aceasta mai mare, mi-a cerut sa ii dau un leu. Eu m-am oprit si i-am spus:" Iti dau un leu, dar numai daca imi spui o poezie." Baiatul a inceput sa zambeasca si mi-a spus:"nu stiu nici o poezie. 
Astfel am plecat gandindu-ma la cat de mult putem schimba ceea ce este in jurul nostru. Ne dorim o lume mai buna, dar nu facem nici un pas. Pe strada auzi vorbind la telefon tineri ce in bagajul lor lexical sunt numai cateva cuvinte. Ii auzi spunand 3 cuvinte din care unul are legatura cu organele genitale. 
 Nu te juca cu prostia, ca vei pierde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu